email

KONTAKT: katarzyna.miciak@gmail.com

piątek, 5 października 2012

Współpraca z ekskluzywnym Salonem Fryzjerskim BAGATELA

Jak już wspominałam we wcześniejszym poście od 1 października nawiązałam współpracę z Salonem Fryzjerskim Bagatela mieszczącym się w sąsiedztwie warszawskich Łazienek przy ul. Bagatela 10. Przez cały październik można zobaczyć w nim ekspozycję moich ubrań z kolekcji KontraForm.
Każdy klient odwiedzający salon może z bliska przyjrzeć się ubraniom, poznać markę Kasia Miciak design, każdy klient otrzymuje również kod rabatowy do zakupów w moim sklepie online lub bezpośrednio u mnie w pracowni na Ochocie.
Zamieszczam kilka zdjęć z ekspozycji i zapraszam do odwiedzenia strony mojego partnera: www.bagatela10.pl oraz Facebook Bagatela








 A oto  plakat promujący to wspólne przedsięwzięcie:


2 komentarze:

  1. jak się nie mylę, to kilka dni temu w tv widziałam ten salon i dzieła Twoje również. Gratuluje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń