email

KONTAKT: katarzyna.miciak@gmail.com

środa, 8 sierpnia 2012

KONKURS!

UWAGA! UWAGA! Ogłaszam pierwszy KONKURS  na moim blogu.
Lato w pełni, a do wygrania letni top mojego projektu.

Co należy zrobić:
1. Być publicznym obserwatorem bloga
2. W komentarzu pod postem podać e-mail do kontaktu
3. Umieścić informację o konkursie z linkiem (przekierowaniem) do niego na swoim blogu, stronie www lub Facebooku
 
Konkurs potrwa do 15.08. 

Druga szansa na zdobycie bluzki na moim fanpage'u na Facebooku: http://www.facebook.com/Kasia.Miciak.design
Zapraszam do polubienia i zachęcam do udostępnienia swoim znajomym.



Podczas jawnego losowania 16.08. zostanie wyłoniony zwycięzca, który wybierze swój rozmiar bluzki:

rozmiar S/M :

lub rozmiar L/XL:
źródło: www.lejdidred.blogspot.com
 Prawda, że każda z Pań wygląda w nim rewelacyjnie?
Zapraszam serdecznie :) 

23 komentarze:

  1. Obserwatorem jestem od dawna, mail to: uarefab@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dzisiaj zawitalam pierwszy raz...i napewno pozostane na dluzej,bo mi sie bardzoooo spodobalo....na wygrana nie licze poniewaz ze szczesciem u mnie kiepsko,ale moze w koncu bedzie jakis wyjatek...ustawiam sie w kolejsce a o to moj e-mail lila1921@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie warunki spełnione : ) a Twoją twórczością jestem zachwycona, trafiasz w moje serduszko totalnie, bo ja uwielbiam te folkowe motywy. Mogłabym przytulić wszystko z Twojej kolekcji, pozdrawiam, oby tak dalej! : )

    pannanatasha@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się! A maila mojego znasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bluzki, więc i ja jestem chętna :)
    info na blogu
    mail: bajka-86@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jak wiesz jestem pod wielkim wrażeniem Twoich prac i nie mogłabym przepuścić takiej okazji:] Jak cos to ten mniejszy rozmiarek będzie w sam raz:] Pozdrawiam:]:]
    malaszara@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Może szczęście do mnie się uśmiechnie :)
    bogaczka29@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwatorem jestem od początku swojego bloga :)
    e-mail: zapaLov@interia.pl
    info o konkursie: blog, facebook
    no i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuje co prawda od niedawna ale co tam
    ewa.dytrych@gmail.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się u Ciebie podoba! A bluzeczka cudna :D
    Zaraz umieszczę na swoim blogu link do konkursu. Do obserwowanych tez dodałam!
    A mail to: manufakturaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bluzka, mimo, że lato mamy chyba za sobą, chętnie bym ją założyła na długi rękaw :) Montuje ogloszenie u siebie :)

    pozdrawiam,
    Monika m.sowinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście dopisuje sie, bluzeczka jest prześliczna :)
    madzia_g83(at)tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie, że się zgłaszam do zabawy:) Joanka-z@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka piękna koszulka, że aż żal sie nie dopisać :) Obserwuje z wielka przyjemnością. Mój e-mail kasga01@gmail.com i na fb daje innym znac o konkursie chociaż bardzo niechętnie robię dodatkową konkurencje ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba ten trend! Bluzeczka jest super!
    ola_nowak@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie zostanę Twoją obserwatorką :)
    A bluzeczka, marzenie ;)
    Pozdrawiam
    sowlshine@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne bluzki! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje od dawna, bardzo mi się podobają i podziwiam Twoje uszytki;)
    Prześliczna bluzka :)
    Pozdrawiam:D
    izaw13@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. notka: http://my-candys.blogspot.com/2012/08/207.html
    Mail: alicja.mw.net@gmail.com
    Obserwuję blog jako: Alicja M.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna! <3
    Z przyjemnością dołączę do grona obserwatorów i ustawię się (pewnie jako jedna z ostatnich) w kolejce po to cudo!
    plata.karolina@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o matko zgłaszam się rzutem na matę...bo cudna bluzka i trzymam kciuki za siebie oczywiście w losowaniu:)
    krzakjoanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Losowanie dziś po godz.00,00 :)
    Bardzo dziękuję wszystkim za udział! Muszę częściej organizować takie konkursy, i obiecuję, że tak zrobię :)
    Pozdrawiam serdecznie i do wieczora!

    OdpowiedzUsuń