email

KONTAKT: katarzyna.miciak@gmail.com

niedziela, 15 kwietnia 2012

Pokaz Let's Folk w klubie the Eve 04.04.2012

4 kwietnia w warszawskim klubie the Eve miałam przyjemność zaprezentować moją pierwszą kolekcję wiosenno-letnią na 2012.
Kolekcja inspirowana motywami zaczerpniętymi z szeroko rozumianego folkloru obejmowała 21 sylwetek.
Zaproszonych było mnóstwo gości a imprezie patronowali: Fotomody.pl , Life is Music Entertainment, Multifoto.pl , drukarnia Ploter Studio , muzykę specjalnie na pokaz przygotował i zagrał na żywo Deep City .
Event uświetnił wernisaż zdjęć autorstwa duetu Ewalds & Sawicki, zdjęcia zdobiły ściany oraz były wyświetlane na ekranach usytuowanych w różnych częściach klubu.
Zdjęcia do fotorelacji zawdzięczam fotografom: Karolina Bielawska SIOSTRA B STUDIO oraz Michał Łacny DMpfoto . O makijaże zadbała Margo Małgosia Seferyńska we współpracy z wizażystkami Agnieszką i Zuzą.W Przygotowaniu dziewczyn do pokazu pomagała mi znakomita Style Monster.

Gdyby nie ten wspaniały i zgrany zespół pokaz zwyczajnie by się nie odbył... Dlatego wszystkim chciałam złożyć serdeczne podziękowania.

Na pierwszym miejscu dziękuję Ewie Sawickiej, bez której nic by nie było... To ona zaproponowała mi współpracę, ona wszystko zaplanowała i trzymała nad wszystkim pieczę -to kobieta orkiestra - podziwiam ją i uczę się od niej. Ewciu, moje wyrazy wdzięczności płyną do Ciebie z całego mojego serca! Dzięki Tobie mój pokaz stał się rzeczywistością!

Dziękuję wspaniałym modelkom: Martynie, Basi, Agnieszce, Ani, Iwonie oraz Sylwii, które dzielnie współpracowały z nami podczas sesji fotograficznych, prób i podczas samego pokazu fantastycznie zaprezentowały moje kreacje.

Dziękuję Gosi Margo oraz dziewczynom Agnieszce i Zuzi za rewelacyjne makijaże i fryzury.

Dziękuję Dorocie Style Monster za wielką pomoc w stylizacji w trakcie sesji foto i w trakcie samego pokazu.

Wielkie podziękowania dla Patryka Wieczorka z Fatum Art Project za choreografię modelek, konferansjerkę oraz wsparcie psychiczne przed i w czasie pokazu.

Bardzo dziękuję również fotografom Karolinie i Michałowi za wspaniałą fotorelację z backstage'u, prób i  pokazu. Dzięki tym zdjęciom mój pokaz obejrzy wiele, wiele osób, które nie mogły być na imprezie.

Dziękuje chłopakom z Deep City za świetną oprawę muzyczną,.

Dziękuję klubowi the Eve za możliwość zaprezentowania się oraz przeżycia wspaniałej przygody, dziękuję patronom imprezy, partnerom, wszystkim przybyłym gościom za dobrą zabawę, przychylność i miłe słowa. Wszystkie gratulacje i pochwały wiele dla mnie znaczą i nadają sens temu co robię!

A teraz cała fotorelacja z eventu. Zdjęcia zawdzięczam fotografowi Michałowi Łacnemu z DMphoto.














3 komentarze:

  1. Wielkie WOW i brawa dla Was wszystkich! Gratuluję z całego serca i szlag mnie trafia, że nie mogłam wybrać się wtedy do Warszawy. Byłam tydzień później i z jakimś takim rozczuleniem mijałam the Eve. Trzymam kciuki za Twoją karierę!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, świetny pokaz, niesamowite kreacje. Życzę więcej takich pokazów bo utalentowana z Ciebie kobitka:]

    OdpowiedzUsuń