email

KONTAKT: katarzyna.miciak@gmail.com

niedziela, 18 marca 2012

Pokaz mody w the Eve - Warszawa

4 kwietnia od godz. 21,00 do 24,00 w klubie the Eve na Pl. Piłsudskiego w Warszawie odbędzie się małe wydarzenie! Pokaz mody mojej kolekcji połączony z wernisażem zdjęć grupy fotograficznej Ewalds&Sawicki mam nadzieję przyciągnie wielu zainteresowanych gości. Będzie nam niezmiernie miło jak przyjdziecie i zobaczycie nad czym ostatnio pracowaliśmy! Ponieważ impreza jest zamknięta, zachęcam do wpisywania się na listę gości i podawanie nazwisk na mój adres mailowy: info@kasiamiciak.pl
Lista osób towarzyszących jest nieograniczona, więc zapraszam wszystkich zainteresowanych.
Wstęp WOLNY!

5 komentarzy:

  1. Gratulujemy tak niezwykłego wydarzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... Muszę coś załatwić w Warszawie. Może uda mi się to zgrać z tym terminem? Oby! Tak czy siak trzymam kciuki i gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joanka-z będzie mi niezmiernie miło Cię poznać osobiście, więc ja też zaciskam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uda mi się :(... Mam nadzieję, że następnym razem się spotkamy:)

      Usuń