email

KONTAKT: katarzyna.miciak@gmail.com

środa, 30 listopada 2011

stawiam na folk!

Kocham kolory! To niezaprzeczalny fakt. Od dłuższego czasu inspiruje mnie moda z wykorzystaniem elementów folkowych, haftów, pomponików, barwnych dodatków itp. Te motywy często będą przewijać się w moich pracach. Lubię rzeczy oryginalne i rozpoznawalne, dlatego ubrania, które tworzę są przeznaczone dla osób, które nie boją się łaczenia różnych barw i wzorów w swym ubiorze.

Dziś prezentuję pierwszą z sukienek z mojej folkowej kolekcji.
Dół sukienki uszyty jest z miękkiej i elastycznej dzianiny (jersey), góra z cienkiej, lejącej, ładnie układającej się tkaniny. W pasie wciągnięty jest satynowy paseczek, który pozwala na dopasowanie sukienki w talii. Rękawek jest kimonowy, na plecach wciągnięte gumeczki regulujące wielkość dekoltu z przodu, długość midi.
Sukienka pasuje na różne typy sylwetek. Zawsze dobrze dopasuje sie w biodrach ze względu na elastyczność jerseyu, a góra będzie ładnie leżeć zarówno na małym jak i dużym biuście.


Tył sukienki


Rękawek prezentuje się naprawdę ładnie.



1 komentarz:

  1. Trafiłam na Twojego bloga dzięki pochwałom Long Red Thread i rzeczywiście i mnie powaliły Twoje kreacje:) Uwielbiam ludowe motywy - to co wyprawiasz z folkowymi materiałami jest świetne!:D Na pewno będę zaglądać i śledzić Twoje cuda - są fantastyczne!:) Bardzo podoba mi się też pomysł na tą sukienkę - czy miałabyś coś przeciwko, gdybym uszyła sobie podobną (pod względem formy, a nie materiałów, bo takich to u siebie nie znajdę;)) ze wskazaniem na Ciebie jako inspirację?:)

    OdpowiedzUsuń